Utskrift från Malmö högskolas webbplats www.mah.se

Felanmälan, beställningar och support

IT-support och akut support i undervisningslokaler

Behöver du hjälp med din utrustning eller högskolans system, eller akut support i undervisningssituation med exempelvis AV-tekniken?

Kontakta Servicedesk på e-post eller telefon

Felanmälan och beställningar i högskolans byggnader

I Dedu felanmäler du inredning och annat i våra lokaler, till exempel belysning, el, ventilation och värme.

Du kan även göra beställningar via Dedu, av exempelvis kontorsmaterial, möbler och annat till lokalerna, flytt, catering, lokalvård med mera.

Klicka här för att komma till Dedu

Låna eller beställ teknisk utrustning

Här beställer du IT-produkter

Från Teknikutlåningen kan du låna utrustning såsom dator, diktafon, kamera eller dvd-spelare

Boka mötesrum

Vissa mötesrum i Gäddan, Nereus, Niagara och Forskaren bokas via Outlook.

Information om bokning av dessa mötesrum

Andra mötesrum bokas i Kronox eller direktbokas på plats.

Boka undervisningslokaler och tentamen

För att boka undervisningslokaler kontaktar du den centrala lokalbokningen

För att boka tentamenstillfällen följer du rutinen som finns här  

Boka konferens och beställa mat och dryck

Kontakta konferensservice för hjälp med allt som rör konferenser och större möten

För leverans av mat och dryck har vi avtal med SOT mat & vin AB

Boka resor och logi

Resor och logi bokar du genom resebyrån XLNT. 

Här hittar du information om hur du beställer din resa

Anmäla skador eller tillbud

Om du skadar dig eller om något händer som hade kunnat resultera i en olycka ska du anmäla det. 

Här hittar du mer information och länkar